tisdag 11 mars 2014

Tråkig dag

Hellu! idag var praktiken ganska så trist.. den ända roliga var när jag prissatte saker :3 annars var det så dött så jag fick i uppgift att städa ;s och att ge mig uppgift att städa en hylla full av parfym är verkligen att ge sig in på en risk! jag är sjukt klumpig och är jätte bra på att förstöra saker så jag vart lite nervös att jag skulle ta sönder massa parfym xd men jag lyckades städa hyllan utan att ta sönder nått! fick även sluta tidigare idag också bara för att det inte fanns något att göra! imorgon börjar jag ett igen vilket är skönt men jag blir väckt halv sju för att jag måste va barnvakt och ta min lillebror till skolan! :/ mindre kul men jag är snäll så det kan jag göra! ^^
nu ska jag sova! så hoppas jag att jag får mer att göra på praktiken imorgon! byeee

Inga kommentarer: