fredag 11 april 2014

I am on a seafood diet. I see food, and I eat it.

Godmorgon! Äntligen fredag!! Vaknade i tid i dag så jag hann äta frukost! woop woop! :D
Jag vägde mig imorse vilket jag inte har gjort på några veckor nu och jag blev chockad, jag har alltså gått ner typ 3,5 kg utan att ens försökt :O Jag har inte tränat, jag har ätit mycket och typ gått till ica varje dag så jag förstår verkligen inte hur jag kan ha gått ner i vikt :O Men men det är väl kul att jag inte behöver försöka för att gå ner i vikt då xd Jag trodde seriöst att jag skulle ha gått upp i vikt haha xd
Aja sitter i skolan nu och längtar hem haha vill bara hem och ha lov!! Orkar inte med att ha teori hela förmiddagen..  Vill hem och sova och äta och bara inte göra någonting haha är så himla skoltrött så jag orkar verkligen inte! Det som motiverar mig att stanna idag är helt klart att vi har smink i eftermiddag! Sjukt taggad inför att gå in mer på ögonskuggor och sånnt idag! :D

Ska kolla klart på gårdagens topmodel avsnitt sen så börjar jag! Bloggar mer senare! :D
Mihi tog bilden från emmas blogg! :D

Inga kommentarer: