måndag 19 maj 2014

Det här kommer bli en bra dag!

godmorgon alla underbara söta människor! Sitter ganska så trött i skolan just nu! Somna typ till lite på bussen in så det var ju skönt men är fortfarande jätte trött så vi får se hur det går idag! Som tur är har vi inga prov idag så det ju skönt!  Är väldigt trött men väldigt glad så jag tror att det här kommer bli en väldigt positiv och bra dag! :D

Ska få reda på det slutgiltiga betyget i Svenska kursen idag eller ah det betyget som är tänkt sen får väl jag vara med och säga om det inte stämmer in med vad jag tycker osv. Vi ska även kolla på film hela svenska lektionen så det ser jag framemot för då behöver man inte tänka så mycket haha speciellt inte när det är en skräckfilm x)

Sitter typ ensam just nu och väntar på att mina fina kompisar ska komma hit så tänkte att jag skulle passa på att blogga lite medans jag ändå hade tid :) Mene ah bloggar mer senare! :*


Inga kommentarer: