lördag 17 maj 2014

Lördag! :D

hejhej :)

Vaknade vid halvett idag mihi och gick upp för att äta frukost vid ett.. så att klockan är redan halv fem känns jätte konstigt för jag är inte van att vakna så sent så det känns ju som om klockan bara ska vara typ halv tre eller nått nu x)

Begravningen igår var jätte fin men jätte sorglig. grät så mycket :( sen vare fika och sånt och det var väl sådär.. var inte så fika sugen.. ville mest hem haha När jag väl kom hem så ville ferri att vi skulle träffas och ta en pw så då gjorde vi det och det var jätte skönt för det var så fint väder! :D Mobilen dog sdock så när jag och ferri skulle gå hem igen så fick jag gå ensam.. utan musik och det var hemskt haha xd kände mig lite hjälplös när mobilen inte fungerade haha xd  Men sen på kvällen iaf så satt jag och snacka skype och det råkade ju bli lite sent innan jag somnade så mamma klagade lite på mig imorse..

snackar skype just nu och kollar på the big bang theory :D Snart ska jag nog fixa lite lunch kanske..  Är ensam hemma just nu så jag måste fixa lite mat själv och det är så jobbigt så jag tror jag väntar tills de kommer hem haha xd

Inga kommentarer: