måndag 30 juni 2014

30 juni!! :)

Hej! Vaknade ganska pigg idag faktiskt trots att jag somnade för sent..  Var så skönt också för jag får ha vilan med de små barnen den här veckan vilket betyder att jag får ligga och sova/bara ligga och vila i ca 30-40 min :D så skönt, frös dock ihjäl typ för det var typ iskallt och jag hade filt men frös ändå :( kanske börjar bli sjuk igen ??? :O Nej det får jag inte bli! Nu räcker det! inge mer sjuk nu under sommaren tycker jag!!

Stack hem och hann vara hemma en kvart inann jag stack till stan med Emma! Åh hade saknat henne, var så kul att träffa henne igen!!! Kändes som en evighet sen sist haha
Vi gick iaf till Nordea först för att lämna in våra papper ang. våran lön från sommarjobbet som ska komma in på swedbank kontot och inte nordea kontot..  tur så var det typ ingen kö så vi blev klara as fort! Så sen gick vi runt lite på stan och kollade lite, mött på dilara och matilda också men vi stod inte och prata så länge.. :/
Jag var självklart hungrig så vi stack till donken och käka lite hehe #Tjockis …
Gick till maxi för jag behövde fixa nytt busskort då mitt hade blivit avmagnetiserat.. asså nej usch.. så då passade även jag och emma att köpa en varsin glass trots de kalla vädret haha och när vi sitter ute och äter på våra glassar så kommer två gubbar i typ 60 års åldern som går förbi och den ena kollar på mig och så säger han '' Är det gott att suga''.. och han ger mig världens blick och asså nej usch vilken äckelgubbe haha

Köpte med mig några få saker ifrån stan, köpte en ansiktsmask, hårmask samt en ny mascara då mina är gamla och typ helt slut!  Ska nog ta min ansiktsmask ikväll och sen sparar jag hårmasken till helgen! ^^

Har städat och grejat på mitt rum så nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag snacka lite skype och sova! ^^ Byee






Inga kommentarer: