tisdag 1 juli 2014

1 Juli wtf..

Godmorgon! Är sjukt seg idag.. kan vara för att jag somna lite sent igår hehe :$
Så jag längtar till lunch då jag får lägga mig och sova en stund haha kommer vara välbehövligt känner jag! 

När jag kommer hem idag så ska jag nog bara kolla serier.. har inget annat planerat! så det här får bli en segis dag framför datorn... kommer ju hem vid kvart i två på dagarna så då har man liksom typ hela dagen på sig att slappa haha :3

Sitter på bussen nu och det går såå segt.. hatar att åka buss! något jag verkligen kommer bli glad över att slippa sen! Ska åka så lite buss som möjligt efter den här veckan för jag är så trött på att åka buss.. börjar få jätte ont i min svanskota av bussen :(

btw.. bara jag som inte riktigt kan fatta att det är första juli redan???? asså det går så jäkla fort.. jag hinner inte med :(

Inga kommentarer: