söndag 22 juni 2014

Haft en bra helg!! :D

Hej! igen..
Tänkte berätta om min helg nu! Tyvärr får ni inga bilder då jag fortfarande inte hämtat ut min mobil hehe :$

Fredags: Min midsommar bestod till mesta dels av mys och mat haha Det var faktiskt en väldigt bra midsommar, bra människor kring mig och god grillad mat och så avslutades kvällen med lite prat och mys.. Ferri ringde även mig klockan två.. på natten.. för att fråga vad jag gjorde haha asså gud..

Lördags: Låg kvar i sängen alldeles för länge haha Jag och Andréas tog bilen på kvällen och hämtade Ferri för vi hade bestämt att träffa henne så jag fick försöka guida Andréas genom karlskoga, men det gick för vi hittade henne även fast jag var osäker först var vi skulle haha x) När ferri kom hit spelade vi robot buzz, jag och Andréas (hehe vi var tydligen ett lag trots att han spelade typ ett minispel sen gav han upp ;* dålig förlorare han är hihi ) ''vi''  vann iaf trots att ferri sa att jag var född förlorare ;) kul att bevisa motsatsen! ;)
På kvällen åt vi och sen satt jag, ferri och Andréas uppe på mitt rum och bara pratade vilket var trevligt! Vart helt cp på natten så låg och pratade om massa random shit haha stackars Andréas som fick stå ut med mig den här helgen ;)
Kom på runt tre att jag behövde ta en alvedon då jag hade jätte ont i huvudet så jaa…ehm.. vi somnade lite för sent igår..

Idag så kollade vi på film och typ gjorde ingenting  innan vi åkte in till busstationen för att han skulle hem :/ Den här helgen gick för fort! men förhoppningsvis så kommer vi träffas igen om 2-3 veckor! :D wiee :D
Filmen vi kollade på var ganska så konstig tyckte jag haha den hette unicorn city och den var fett udda xd

Just nu ligger jag typ sjuk och snackar skype och ska snart sova så att jag orkar plåga mig upp till jobbet imorgon, dagisbarnen har smittat mig så har gått och blivit ganska så förkyld under helgen.. :/ inte så bra, hoppas på att jag blir frisk snart för det är inte kul att ha ont i bihålorna samt nysa hela tiden och typ ha världens smärta i halsen :/

Random bild andréas tog på mig när jag sminkade mig hahaha fett konstig men han tyckte jag skulle ha den på det här inlägget såååå jag tog den för jag är snäll ;) 

Inga kommentarer: