tisdag 24 juni 2014

Lugnt på jobbet idag!

Hej hej! ligger i soffan och kollar på pll och dricker energidryck ^^ Var ganska så lugnt på dagiset i dag för de flesta barnen är lediga eller har slutat så det var typ bara 8 barn och de höll sig sysselsatta typ hela tiden så jag behövde bara hålla ett öga på dem och det var ju inte direkt så svårt.. Fick även läsa MASSOR av böcker idag, det var fett jobbigt haha fick läsa typ 10 olika böcker och så fick jag läsa några av de böckerna igen.. En bok som fanns där fick jag läsa typ 6 gånger idag så jag är ganska så trött på att läsa böcker just nu haha speciellt när man ska läsa böcker för småbarn, haha då måste man ju prata lite speciellt och göra det så roligt och spännande som möjligt!

På bussen hem idag så somnade jag de typ sista 15 min så var jag nästan helt däckad haha var tur att jag vaknade till innan jag skulle av haha annars hade det blivit lite jobbigt x)  Kom hem och möttes av en sak som gjorde mig irriterad men nu är allt bra igen! Har liksom lugnat ner mig nu xd

Ikväll ska jag färga mitt hår tydligen så jag och mamma ska ner en snabbis till stan och köpa den hårfärgen jag ska ha! Tänkte köra på samma som förra gången för jag tyckte den blev väldigt bra och väldigt fin! Den har en nyans av rött i början vilket blir hur fint som helst när solen lyser på det! I love it!!
btw är fortfarande typ sjuk så det är as jobbigt men jag ska inte klaga.. kunde vart värre haha

Mene ska fortsätta kolla på pll och så nu! :D

Inga kommentarer: