måndag 9 juni 2014

Ledig imorgon!! :D

godkväll!
Den här dagen har varit bra! gjorde Frans och bryn prov idag i skolan och jag fick ett A på det! så det kändes ju kul! Fick även reda på att jag kommer få ett B i naturkunskap 1a2. Så jag är skitnöjd! Hade också en chans att höja mitt mattebetyg till ett C men jag pallar seriöst inte mer matte och jag nöjer mig helt ärligt med ett D i matte.

Efter att jag hade kollat upp det och gjort mitt prov så fick jag sluta men satt mer i en timme med Sara, Noemya och Tora och bara snackade om allt och inget! haha hade så kul! Jag älskar seriöst min klass och vi har så grym lärare!

Efter skolan drog jag hem och typ solade lite och åt lite mat.. sen drog jag mig vidare till Ferri där jag, ferri och fia satt ute och solade och sen käkade vi pizza haha tjockisar :$ men det var fett gott så ahh..

Nu så typ halvsover jag då jag somnade efter ett igår och vaknade halv fem.. är bara liiite trött.. Typ dör..  men ah måste hålla mig vaken!!! Ska bli så skönt att vara ledig imorgon!! :D Så glad att jag har skött skolan så pass bra att jag får vara ledig imorgon!! Wiee :D


Inga kommentarer: