torsdag 24 juli 2014

34.6° som max idag … puhh

Hej hej! :)  Sitter ute just nu och försöker njuta av värmen! Jag vet att jag inte borde klaga men man svetttas ju som en gris… vet inte om dom kan svettas men jaa.. jag svettas som en gris haha eller okej kanske inte riktigt så mycket men ah x) 

Tora och jag orkade inte vara ute något idag då det var för varmt.. Vi var ute och spelade kubb ( jag vann igen ) Och sen satt vi ute och käkade frukost sen orkade vi inte vara ute mer för man svettades sönder haha så vi satt inne med ett glad ister fyllt med massa is och så satt vi och kollade på Jeff Dunham!  

Runt fyra skjutsade vi Tora till busstationen och efter det så har jag inte gjort någonting.. bara sitter här med ett glas iste haha gud.. vi har köpt så mycket iste x) Men det går åt i denna värme, iste är ju helt underbart så jag håller mig glad om jag har lite iste på sommaren, speciellt i den här värmen haha 

Eftersom det är så varmt så dricker jag massvis just nu, vatten, iste, dricka… typ allt haha och därför så känner jag inte riktigt av när jag är hungrig haha jätte konstigt men jag håller mig mätt på allt jag dricker hela tiden! 

Inga kommentarer: