fredag 25 juli 2014

TRÖTT

Klockan är snart två och jag är uppe och springer fortfarande.. började städa runt 23 och höll på och tokstäda i över en timme, sen tog jag hundarna på en promenad med mamma..
Jag var inte den enda i familjen som städade utan mamma och tomas drog också igång och städade ungefär  samma tid som mig. Jag tror att anledningen till varför vi städar på natten är för att det är svalt haha Under dagen orkar man verkligen inte göra någonting för att det är så varmt så allt man borde gjort under dagen tar man på kvällen.. eller i vårt fall.. på natten.

Jag har gått runt och varit jätte stressad sen halv elva vilket har gjort mig på ett väldigt konstigt humör..
Vet inte varför jag har varit stressad men jag har inte kunnat sitta still och jag fick lätta panikartade attacker förut då jag hyperventilerade. Jag har verkligen ingen anledning till att bli stressad men jag blev bara det så jag gick och sa det till mamma och som tur var så kunde hon lugna mig lite! Hjälpte faktiskt väldigt bra med en promenad också.. både för värmen och för stressen!

Mitt rum är väldigt varmt just nu så kommer bli svårt att sova.. men jag måste faktiskt ta och sova snart..  får inte sova för länge imorgon då jag har mycket att göra! Börjar även känna mig väldigt trött.
Godnatt gott folk! :*



Inga kommentarer: