tisdag 22 juli 2014

50 Frågor!

Amanda ( http://amandadjuric.devote.se ) gjorde 50 bloggfrågor för några dagar sedan och jag har inget intressant att blogga om just nu så tänker också ta och svara på dessa frågor!

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? -  Något gulligt, ovanligt.. vet inte exakt men något som inte är så vanligt. 


2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Jag skulle nog hellre köra på kärlek utan sex, jag anser att kärlek är något jag vill ta del av, jag vill känna mig älskad..  och vad vore sex utan kärlek egentligen?  så nae kör på kärlek utan sex. 

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Tror det var Mama.. 

4. Har du bra självförtroende? - Nej! inte just nu men det är något jag jobbar på! 

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Skulle vilja vara på liseberg just nu haha så sjukt karusellsugen x) 

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Att göra idag? eller att göra i framtiden? 

7. Beskriv ditt drömutseende.. - Oj haha den är svår.. bruna ögon, långa ögonfransar, perfekt vältränad kropp med en snygg bränna ;) Långt tjockt hår.. ja jo..  Sen snygga ben, lagom stor vältränad rumpa, smal midja, lagom stora bröst. ja jo typ så 

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Vet inte :o 

9. Någon du har kysst - Andréas mihi 

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Tror inte det haha eller kanske :o 

11. Den du senast sov över hos - Ferri ^^

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Tora :) 

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Ja faktiskt! 

14. Vad väljer du, godis eller chips? - Räknas choklad till godis för i sånna fall tar jag godis.. annars tar jag chips :3 

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Kommer inte på något :o 

16. Hur uppvaktar man dig? -  Choklad!!  

17. Har du rykten efter dig? -  Inte vad jag vet! 

18. Din absolut sämsta egenskap? - Jag klankar ner på mig själv. 

19. Din bästa egenskap? - Enligt Andréas så är det min ödmjukhet/ positiva utstrålning! 

20. En låt du är beroende av? - Amnesia med 5 Seconds of summer! 

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - "haha,förlåt :*" 

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Ferri eller Andréas ;* 

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Nej eller det kanske man kan men jag skulle inte kunna vara det! 

24. Har du kysst en kompis? -  Nej! 

25. Hur ofta dricker du alkohol? - Dricker inte!! 

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Nej! usch, sluta! Helt emot allt som har med droger att göra! 

27. Vad hatar du? - Drama, jobbiga människor och pannkakor. 

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Japp japp! Jobbigt men jag skulle få det att funka ;* 

29. Vad handlade din senaste dröm om? -  Kommer inte ihåg min senaste dröm :o 

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? -  Jag väger ca 50,5 kg och njae nöjd till och från.. 

31. Hur lång är du? - Ca 1.64 :) ( Dvärg.. i know.. ) 

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Ego :) 

33. De bästa svenska skådespelarna? - Alexander skarsgård! Malin åkerman! 

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - För några år sedan hade jag sagt twilight men nu så är det mer Harry potter som gäller ;* 

35. Ditt humör för tillfället? - Väääldigt glad! :D 

36. En vacker person? - Miranda kerr! 

37.Har du instagram? - japp japp :) @hhannahpannah 

38. Vem kramade du senast? - Mamma! :3 

39. Vem träffade du senast? - Utöver min familj så emma, dilara, amanda och ferri! 

40. När slog du dig senast? - Igår! 

41. Någon du vill träffa? - Andréas! 

42. När grät du senast? Varför? -  i helgen, för jag hade en super dålig dag. 

43. Sminkar du dig varje dag? - Nej men nästan! 

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Min mamma! 

45. Är du helsvensk? - Japp japp ^^

47. En artist du inte gillar? - Håkan hellström!

48. En artist du gillar? - Finns massor!! 

49. Vad är det bästa som hänt dig? - Träffade underbara människor som sedan blev mina vänner! 

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Hudterapeut! Vill jobba inom skönhet på ett spa någonstans i världen! 



Inga kommentarer: