torsdag 3 juli 2014

Break free

Hejhej! :D
Har vart så jäkla seg idag, stack till stan en snabbis med mamma ner jag kom hem sen så har jag bara legat framför datorn hela eftermiddagen x) Har känt mig så himla trött och helt slut så har inte orkat göra så mycket produktivt haha

Mene snart så kommer mycket hända! Imorgon är min sista dag på jobbet sen så händer inte så mycket mer imorgon mer än att jag ska packa.. japp jag ska packa.. för på lördag sticker jag och Ferri ner till Grebbestad och så stannar vi där till nästa fredag!
Kommer åka till liseberg någon av de dagarna vi är nere i grebbestad ^^och så kvällen på fredagen jag kommer hem så kommer Andréas hit :D så åker han hem på söndagen igen!  Så jag har fullt upp nu kommande vecka!  Sen efter det har jag nästintill inget mer planerat :)

Sitter och lyssnar på lite musik just nu! Lyssnar på den nya låten Ariana släppte igår! Den är grymt bra tycker jag! :D  Ser fram emot hennes nya album som kommer ut snart också!! :D Får en känsla av att det kommer vara grymt!


Inga kommentarer: