lördag 5 juli 2014

Sticker till Grebbestad idag!! :D

Godmorgon!! :D
Idag så sticker jag med ferri till Grebbestad och nån gång under veckan drar vi till liseberg :D Så det kommer nog bli en bra vecka!! Läste dock att det kommer bli ganska så dåligt väder när vi är där nere.. 27 grader idag men sen kommer det typ bara vara regn och mulet :/

Har packat typ klart, bara små saker kvar så som tandborste, smink osv ^^
Ferri och dom kommer och hämtar upp mig vid halv elva ^^ De sa att vi skulle åka vid lunch så jag förväntade mig att få sova till typ elva men men som tur var vaknade jag vid 7 imorse och såg att hon hade skrivit till mig att vi skulle åka halv elva så jag hann sätta ett alarm, Ferri ringde även runt åtta för att försäkra sig om att jag hade sett hennes meddelande :)

Tror jag har kollat på för mycket pll den senaste tiden.. hehe.. drömde imorse om att ''A'' var ute efter mig och jag var så jäkla förbannad, han/hon/den/det tog sönder mina saker och hade typ tagit mitt smink och allt haha jag hade damp i drömmen x) Tur att jag ska vara borta en vecka nu så att jag får lite tid ifrån pll!! Känns välbehövligt haha x)

Påtal om Pll, sitter och kollar på det just nu, åt nyss lite frukost och jag kunde bara inte låta bli att sätta på ett avsnitt av pll haha Måste faktiskt erkänna att jag är så jäkla beroende av serien just nu och det trodde jag aldrig.. trodde jag typ skulle tycka en var bra och att jag typ kollade ett avsnitt då och då men nej.. så fort jag får chansen så lägger jag mig under täcket och kollar haha
Började faktiskt kolla på bussen till jobbet också nu under den senaste veckan haha, att jag inte hade tänk på det tidigare ;)

Aja sry för långt inlägg men eftersom vi kommer vara i grebbestad så kommer det bara bli korta inlägg efter det här! Kommer inte ha tid till att skriva så här mycket utan då blir det mer bilder istället! Ska försöka blogga så ofta jag bara kan men vill liksom fortfarande inte känna mig beroende av bloggen när jag liksom är nere i Grebbestad :*

ursäkta röran i mitt rum haha x)

Inga kommentarer: