måndag 28 juli 2014

Dåligt bloggat ifrån min sida..

Hej igen.. hade en liten bloggpaus under helgen som ni kanske märkte..
Andreas var här i helgen och då hade jag ingen större lust att blogga^^ Så jag hoppas att det är lugnt haha
Just nu ligger jag här och kollar på pll.. snart på säsong 5… snart… typ 2 avsnitt kvar till säsong 5 bara :D Har hört att den säsongen är väldigt komplicerad så vi får se om jag kommer hänga med ;)

Mina planer för idag är att inte göra ett skit.. kanske städa mitt rum lite, kanske ta ett bad ? vem vet, har inget planerat så det får bli som det blir.
För veckan har jag bara en sak planerad hittills och det är att träffa ferri på onsdag för att åka ner till stan och shoppa lite ^^  Så det ser jag fram emot väldigt mycket!

Nu ska jag leta fram nån glass eller något annat sött man kan äta så ska jag fortsätta kolla på pll! :)

Inga kommentarer: