måndag 14 juli 2014

Pretty little liars! :*

Hej!
usch vad dålig jag har blivit på att blogga den senaste tiden haha inte ok.. inte ok alls faktiskt!
Men min ursäkt är att jag var upptagen hela helgen och ville inte liksom känna mig beroende av att behöva blogga då Andréas var här!

Vi var iaf nere på stan en sväng och tog en glass under lördagen och så åkte vi till min morfar och grillade på kvällen, medans vi väntade på att de andra skulle bli klara så vi kunde åka hem ( då andréas var chaufför för kvällen haha ) så tryckte jag i mig 15 melon bitar.. haha snacka om att jag blev mätt och kissnödig efter det haha

På söndagen så låg jag och andréas och kollade på film och typ bara mös, vilket var väldigt mysigt faktiskt mihi sen så åkte han hem på kvällen igen, ganska trist att han inte kunde stanna längre men om två veckor får jag träffa honom igen :*

Idag så vaknade jag runt tolv.. hehe och sen dess så har jag bara kollat på pll.. guuuud vad jag har saknat den serien under tiden jag ha varit borta! Idag är det halvtaskigt väder så det är perfekt för att sitta inne och kolla serier :) Nu ska jag fortsätta kolla på pll och störa mig på albin och hans kusiner som springer runt och gapar utanför mitt rum haha x)

Inga kommentarer: