fredag 11 juli 2014

Hemma igen! :)

Haft en underbar vecka i grebbestad med strålande väder! 30 grader och sol nästintill varje dag vilket har varit jätte skönt så jag har badat och solat massor! Bränder mig flera gånger trots att ja gsmörjde in mig med solkräm.. :/ som tur är så har brännan lagt sig nu och nu börjar det bli mer brunt än rött!

Vi drog till Götebrog under måndagen och tisdagen för att dra till liseberg! Liseberg var awesome!! Helix är seriöst den bästa och roligaste karusellen på hela liseberg! Älskar den! Vi åkte den 3 gånger och jag hade kunnat åkt den mer om det inte vore för all kö och man vill ju liksom hinna med flera karuseller ;)
Åkte nästintill allt! Åkte Balder vilket jag inte trodde då jag egentligen inte tyckte om den något men den var betydligt mycket roligare nu än första gången jag åkte den! :D Åkte även atmosfear vilket jag själv inte förstår då jag är rädd för höjder och frittfall.. första gången jag åkte något frittfall och då tar jag europas högsta.. japp japp x) Den var seriöst den äckligaste och läskigaste jag någonsin har åkt, nej usch aldrig mer!! haha x)
Vi stannade på hotell i stan och vi hade tänkt åka till stan för att kolla runt lite i butikerna på tisdagen men då skulle det åska och det var tydligen jätte fint väder i Grebbestad  så vi åkte tillbaka direkt efter frukosten men det gjorde ju inget då vi fick hela dagen till att sola :3

På torsdagen så drog jag och Ferri och provade klänningar och kollade på klänningar på åsa design, en butik med massor av bal/bröllop/tärn klänningar :') Så vi kollade lite och provade lite :D

Mer än det så har vi inte gjort så mycket i Grebbestad, vi har bara tagit det lugnt och det har varit riktigt skönt, har haft en bra vecka och nu får den även ett bra avslut då vi ska åka och hämta upp Andréas från tågstationen i örebro senare! :D








Inga kommentarer: