torsdag 14 augusti 2014

Ferri lyckades få mig att träna :O

Hejhej! :D
Igår sov jag hos ferri och hon lyckades få med mig ut och springa :O helt otroligt haha har inte tränat på sjukt länge nu plus jag gillar inte att vara ute och jogga men det var faktiskt lite trevligt att jogga med någon. Sen när vi kom in så körde vi ett tio minuters ben och rumpa pass som jag känner av idag haha har lite träningsvärk hehe
Idag så vakande vi tidigt för båda två hade tid till umo, så vi var färdiga och redo för dagen redan vid halv tio haha Sen efter umo så gick vi till stan och tog en fika och jag fick med mig lite smått och gott från stan ^^ Nu på eftermiddagen har vi bara suttit och snackat och sånt, kom nyss hem och har precis käkat lite och städat lite. Ska fortsätta med min städning nu! :) puss :)




Morotskaka :3 
Bh- Lindex 179:-
3pack trosor - H&M 99:-
Rengöring Visibly clear - H&M 69:-
Dagkräm Visibly clear - H&M 69:-
Gentel eyemakeup remover- H&M 49,50:-

Inga kommentarer: