söndag 17 augusti 2014

Kiss me under the light of a thousand stars

Hej!! I'm back! Bloggade inget under helgen då jag var typ upptagen!
Fredags, städade jag och var hos min bror samt så kom andreas hit :*
Lördags var vi på kräftskiva hos min morfar och idag söndag har det bar varit en seg dag då vi legat och slappat hela dagen haha
Vid halv åtta var han tvungen att sätta sig på bussen mot örebro för att enare ta tåg hem, så efter det så har jag bara legat och glott yt videos.. nolife..

Kommer inte kunna träffa andreas nu på typ 2-3 veckor.. and that kind of sucks.. kommer sakna honom väldigt mycket :(  men men man får hoppas på att de veckorna går fort..

Ska gå och lägga mig nu.. ska upp vid sex imorgon endast för att jag börjar skolan på tisdag och vill inte vara en zombie på tisdag!

Godnatt alla kära underbara människor! :D

i brist på bilder så blire än från tidigare i veckan :*

Inga kommentarer: