måndag 4 augusti 2014

Happy little pill

Hej på er!
Igår så låg jag mestadels bara i sängen. Hade en dålig dag och var på ganska dåligt humör nästan hela dagen, så därav dålig bloggning.
Men idag är det lite bättre! Har dock jätte ont i halsen så vi får hoppas på att det försvinner snart! Har ju inte tid att vara sjuk nu! Ska ju till Stockholm på onsdag så jag hinner med att vara sjuk nu!

Påtal om Stockholm.. Måste börja packa lite, så det är väl det jag ska göra idag! Ska packa lite och tvätta sånt som ska med! :) Blir ju inte där så länge så ska försöka att inte packa för ett halvår framöver xD

Igår somnade jag runt tre.. roligt.. osv.. sen så kommer Daniel upp och väcker mig vid nio.. men jag vart så jäkla sur då för jag hatar när någon väcker mig då jag har sovit jätte dåligt och lite under natten, så jag vägrade att gå upp när han och mamma försökte väcka mig.. klev upp runt ett ist.. hehe :$ fortfarande jätte trött. Har även väldig ont i min nacke.. har sovit så konstigt nu flera nätter i rad :/


Inga kommentarer: