torsdag 21 augusti 2014

Så jäkla sur

Så jävla sur... först så somnade jag inte förens vid elva för att jag var då jäkla ledsen igår och jag kunde inte sluta gråta.. vet inte varför.. så ringde klockan runt fyra imorse men jag klev inte upp förens kvart i fem för jag var så himla trött.. Sminkat mig och allt sen läser jag på schoolsoft att vi ska ha ansiktsbehandling första lektionen vilket innebär att jag inte behövde gå upp tidigare för att sminka mig -.- sen när jag ska gå så är det massa tjafs.. jag går till bussen och det regnar sjukt mycket och det är ju kul när man har skor som inte är ett dugg vattentäta.. så nu är mina fötter blöta och jag har inga andra strumpor eller skor med mig så jag måste gå med blöta skor hela dagen!Då slutar jag inte heller förens halv fem så kul.. kommer ha blöta fötter fram till typ sex ikväll..  asså så jäkla sur! Är bara så trött och less och asså näe orkar inte! hater hanna is back...
En sista sak som gör mig sur.. en gubbe som stinker verkligen stinker rök satte sig bakom mig och nu kan jag inte andas..

pallar inte ta nya selfies längre.. alla blir bara så jävla fula..

Inga kommentarer: