tisdag 19 augusti 2014

:) :) :)

Hemma igen efter första skoldagen, Ska jag vara helt ärlig så känns det som om jag aldrig lämnade skolan.. att de bara har vart långhelg eller nått haha så ah.. kul..
Vi har ett ganska konstigt schema.. fattar det inte riktigt. Tänker inte gå in på detalj här för det är inte så roligt att läsa om hehe :$

När vi slutade idag så drog jag med Anna, Noemya och Tora upp till stan för jag behövde köpa nya tights! köpte även nya ögonskuggor då min favorit ögonskugga är nästan helt slut :( Så köpte en liknande och hoppas på att den är lika fin! :*

När jag kom ner till stan så gick jag direkt för att leta praktikplats då våran praktik börjar v.40.. Vi kommer ha praktik en dag i veckan från v.40 till v.23  Och det lät som att jag kommer få praktik på hudfixarn, hon sa praktiskt sätt att det gick men hon ville ändå ha lite tid att tänka och gå igenom saker tills imorgon så hon ska ringa mig i morgon och förhoppningsvis så kommer jag få den platsen! :D

Har precis käkat lite och glott på paradise hotel.. asså hatar den serien men det är kul att skratta åt deltagarna hehe :$ Har nästan inga serier att kolla på längre och alla glor ju på ph så why not.. kan väl också kolla på det så jag kan vara med i diskussionerna i skolan.. haha men helt seriöst brukar aldrig kolla på ph eller big brother eller nått liknande för det är helt ärligt bara skräp.. och alla deltagare är så dumma och ah nej usch haha xd


Inga kommentarer: