måndag 25 augusti 2014

“Some infinities are bigger than other infinities.” ― John Green, The Fault in Our Stars

Det här har varit en bra dag!! Trots min konstiga sömn inatt..

Hade ställt klockan på två igårnatt för att jag ville se VMA men när jag vakande så ville inte livestreamen fungera så jag knövlade med den ett tag sen när jag väl skulle somna om så gick det typ inte och min mobil knövlade med batteriet så jag höll på och fixade en massa med den, sen så ringde klockan igen vid 4 och då var jag väldigt pigg så jag klev upp och gjorde mig i ordning samt kollade på lite på några klipp från vma.

Tvärdäckade på bussen gjorde jag, guuud tror aldrig jag har sovit som jag gjorde idag på bussen, kom fram och kände mig hyfsat pigg, hade historia sen medicin och under medicin lektionen fick vi reda på att vi inte hade någon idrott så vi slutade halv tolv idag! Vi i klassen drog och käkade kebab till lunch! :3 Såå gott!!

Nu sitter jag här hemma och har precis kollat klart på The fault in our stars.. och ååh herre vad sorglig!! Grät så mycket till den filmen!! Den var riktigt bra och jag skulle verkligen vilja läsa boken nu!!!

Btw. Det är Toras födelsedag idag så grattis fina du! Så glad att jag har träffat dig, du är en underbar och jätte härlig människa som förtjänar all uppmärksamhet du kan få idag! Tora, du är en jätte fin vän som är rolig, snäll och förstående. Vi har bara känt varandra ett år men du har ändå hjälp mig väldigt mycket och vi har haft det så grymt roligt det här året vi har känt varandra.  Hoppas att vi kommer vara vänner en lång tid framöver!


Inga kommentarer: