onsdag 27 augusti 2014

Hade endast en lektion idag :)

Hej!  Började halv ett idag! Såå skönt!! Så jag vaknade vid 8 imorse efter en typ 10 timmars sömn haha snacka om att var utvilad ;) Så kunde jag fixa mig och allt i min egna takt! I skolan hade vi lite repetition samt ansiktsmassage så det var en väldigt bra dag!

Kom hem för ett tag sen och ska snart käka lite och så sen måste jag in och raka mina gorilla ben för jag måste tydligen ha shorts på dansen idag haha  Sitter och lyssnar på massa musik nu och dricker lite pepsimax :')  Har en så snäll bror, kom hem och så hade han köpt med en dricka till mig helt utan att jag ens hade bett om det! :') Så gulligt av han! :D

Måste hinna försöka kolla på pll innan dansen! Ska tydligen vara säsongs avslutning (?) Inte säker men läste någonstans om att det skulle vara det nu! Och jag råkade även läsa värsta spoilern.. så nu vet jag en person i serien som kommer dö i det här avsnittet :(


Inga kommentarer: