onsdag 24 september 2014

A warm smile is the universal language of kindness

Godmorgon! Till en början så vill jag bara passa på att säga Grattis till Andréas som fyller 22 idag :D Hoppas du får en jätte bra dag trots att du jobbar :* Love you!

Sen vill jag säga att jag är såå himla glad för jag är ledig idag! Min lärare skickade sms till mig 10:57 ( min buss går 11:02)  och sa att hon hade så mycket att göra så vi skulle få en hemmauppgift istället! Så jag vände och gick hem och ska precis börja på uppgiften så att jag får den klar! :*
Ska plugga, kolla supernatural och sen typ vila innan jag åker till ferri! :)

Dans ikväll! Wohoo :D Kommer bygga vidare på dansen ikväll vilket jag ser framemot då vi bara finslipa det vi hade lärt oss hittills förra veckan! :D

Hade fixat mig så mycket idag när jag egentligen inte hade behövt x)

Inga kommentarer: