torsdag 25 september 2014

SJUK

Japp rubriken stämmer, jag har gått och blivit sjuk, dock så är det inte så farligt så det kommer bara över om några dagar!
Kunde inte vara med på dansen igår då jag hade feber och världens huvudvärk, skulle jag ha varit med så skulle jag nog bara blivit värre.. Så det var ju tråkigt att jag missa dansen :(

Idag så tyckte mamma det var bäst om jag stanna hemma så att jag kunde piggna till och få ordentligt med vila så att jag kan bli frisk snabbare!

Så idag är jag hemma men imorgon har jag bestämt att jag ska till skolan! Har inte tid att missa viktiga lektioner, och imorgon så har jag bara viktiga lektioner så får inte missa dem!!

Ska fortsättta kolla på Supernatural nu och sedan måste jag städa lite i mitt rum inför helgen då andreas kommer hit, kan inte ha det så stökigt som jag har det just nu x)


Inga kommentarer: