måndag 1 september 2014

Helluu igen :)

Asså shiet vad sämst jag är på att blogga... haha x) Mina tankar har varit på allt annat än bloggen de senaste dagarna!
I fredags efter skolan var jag och min familj till marieberg och jag fick med mig hem en tjocktröja, ett par träningstights och nya strumpor! samt 2 body butters :3
I lördags kom andreas hit och vi typ lagade mat och kollade på fångarna på fortet :) Sen igår så gjorde vi inte så mycket, vi var iväg på albins fotbollsmatch och sen kom Anna hit med lilla tindra ( Min kusin på typ 1 månad )
Är så sjukt otaggad på idag, börjar 8:10 med historia och samhällskunskap.. wihoo.. eller.. klockan började ringa vid fyra men jag kände inte för att gå upp och fixa mig något extra idag så jag sov fram till fem haha
Men jag ska ta och gå till bussen om några minuter! Förhoppningsvis tar det inte lika många dagar innan jag bloggar igen x)

Inga kommentarer: