måndag 8 september 2014

Super Natural

Jag hade kind of slut på serier att kolla på, visst jag har fortfarande suits men jag vill ha någon serie som det händer lite mer i så jag har börjat kolla på super natural och jag är helt fast!

Älskar att det är lite spännande, ibland lite läskigt och mycket övernaturligt.  Har kollat konstant nu i några timmar, avsnitt efter avsnitt.. inga pauser! Tar med datorn när jag städar för att kunna kolla, tar med den överallt för att aldrig behöva sluta kolla haha x) Så spännande!!! Dock var ett avsnitt väldigt läskig.. hette bloody mary och ah ni kan ju gissa vad det avsnittet handlade om.. usch hatar allt som liknar the ring eller the grudge.. alla tjejer med långt mörkt hår framför ansiktet och vita trasiga/ smutsiga klänningar/nattlinnen skrämmer mig riktigt mycket..  vet inte varför men jag avskyr bara det  haha

Ska bli intressant att se om serien håller sig bra, det finns ju trots allt 9 säsonger hittills, kommer en tionde


Inga kommentarer: