måndag 8 september 2014

Haft en bra helg i Stockholm/Hudik

Hej alla!
Ny vecka och jag börjar min med att vara hemma sjuk, mitt huvud exploderar och jag mår illa osv.. men det är inget allvarligt. Skulle egentligen ha vart ute med idrottsklassen dag och haft någon friluftsdag typ, skulle åka 1timme med buss från örebro och sedan vandra 5 km för att sen göra övningar, laga mat osv sen skulle vi gå till baka och åka hem, men med tanke på hur jag mår så skulle jag inte orka vara ute och borta till 6 ikväll, plus det är kallt och regnigt så jag skulle väll ändå bara sluta upp i hög feber eller nått :/

Min helg har varit jätte bra trots mycket tåg åkande!
Kom fram till stockholmcentral efter tio någon gång på fredagskvällen och då stack jag och Andreas direkt hem till han och så typ åt vi och började kolla på film sen så sov vi för vi var tvungna att gå upp tidigt på lördagen för att passa pendel och tåg och allt det där haha

Kom fram till hudik vid två på eftermiddagen och då lämna vi våra grejer och så stack vi till hans pappa som skulle bjuda oss på lunch! När vi hade ätit låg vi och sov haha vi var så trötta och så mätta så vi orkade ingenting haha så vi sov middag x)  Under kvällen var vi hos hans mamma och åt och det var väldigt mysigt, gick runt en sväng på tivolit/marknaden också innan det blev för sent ^^

Var tvungna att åka hem igår så vi började med att äta brunch sen åkte vi först i bil till uppsala och tåg från uppsala till stockholm där jag sedan gick vidare till mitt tåg som gick till hallsberg, när jag kom till hallsberg så skulle jag byta tåg till örebro och sen hämtade mamma mig i örebro, så jag var ute och åkte hela dagen igår, från ett till typ halv tio satt jag på tåg, åkte bil och väntade på nästa tåg... så när jag kom hem var jag ganska sliten men det var värt det för jag hade en jätte bra helg även fast den gick väääldigt fort!!

Inga kommentarer: