fredag 5 september 2014

Väntar på tåg..

Fick ett sms igårnatt om att engelskan var inställd vilket betydde längre sovmorgon:3
Så efter att ha två lektioner så stack jag hem,Duschade,packade klart, fixa mig och åt sen så åkte jag in till Örebro för 19:18 gick mitt tåg mot Hallsberg där jag ska eller skulle byta till ett mot sthlm! Men tåget var försenat i Örebro så när det skulle vara framme i hallsberg så skulle jag ha haft 6 min på mig att hitta nästa tåg och sätta mig på det så mamma vart lite nervig och erbjöd skjuts till Hallsberg också! Så jag kom i tid och nu sitter jag här för det visade sig att det här tåget går nästan 40 min sent.. asså fml..

men men finns inte mkt att göra! Så just nu roar jag mig med att lyssna på musik samt lyssna lite på några andras konversation x)
Vill bara sätta mig på tåget haha har inge tålamod haha x) å så imorgon så sticker jag och Andreas till Hudiksvall ^^

Inga kommentarer: