torsdag 16 oktober 2014

Arg ?

Morgon på er! 
Är så sjukt arg på allt just nu.. var jätte lugn för en halvtimme sen men vissa saker klarar jag bara inte av att höra på morgonen då det gör mig pissed off på en gång.. hatar när man ber mig göra massa olika saker på morgonen när jag bara vill kunna sitta och äta min frukost i lugn och ro. Jag har upptäckt att på morgonen innan jag går till bussen så är det jätte viktigt att jag är så ensam som möjligt haha annars får jag cp utbrott på allt x) Vet inte men vissa dagar har jag bara lättare för att bli arg än andra haha Skulle ut med hundarna vilket jag egentligen inte ville så då vart jag lite sur, sen att båda hundarna är helt cp när man är ute och går med dem gjorde mig bara ännu argare haha men nu så har jag börjat lugna ner mig.. Ska borsta tänderna och fixa mig det sista så drar jag till bussen sen! Byeee 

Inga kommentarer: