tisdag 14 oktober 2014

Gymnasiemässa

Hej! Den här dagen gick fort! På bussen imorse var jag svin trött.. däcka typ direkt haha sen förmiddagen var seg då vi endast hade teroi :/ men efter lunch så vet jag inte vart tiden tog vägen :o Jag var med på gymnasiemässan! Representerade våran skola och min linje! Det var jätte kul! Blir alltid lite nervös innan och tror att jag bara kommer stå där stel som en pinne och inte våga säga något men så var det inte alls! Jag var väldigt pratglad! Pratade men ganska många och gud efter ett tag var man så trött på att rabbla samma sak igen bara för en annan person! men det var kul och nästa år ska jah vara med igen! Sen jag kom hem vid 18 så har jag bara ätit, tagit en promenaf och kollat litr supernatural! Är så slut så tänker faktiskt ta och sova nu! Godnatt!

btw. sry för bilden haha blev en snabbselfie innan jag tvättade bort sminket bara för att ha nån bild till bloggen haha

Inga kommentarer: