söndag 26 oktober 2014

Disney night

God kväll mina kära vänner! Det jag har underhållit mig med sedan Andreas åkte är att först och främst oroat mig över hur det skulle gå för han då de hade ställt in hans tåg utan att meddela honom.. hade vart massa krångel men det löste sig som tur var!
Det andra jag har underhållit mig med är disney! Började med att jag kollade på Hos musse halloween special då jag såg att Swefilmer lagt upp det där! Kommer ihåg när jag jämt kollade på hos musse så vart så sugen på att se det igen.. efter det avsnittet vart jag mer sugen på gamla disney så har kollat på typ 3 hannah montana avsnitt haha och nu tänkte jag avsluta kvällen med någon gammal disney film.. blir antingen Herkules eller skönheten och odjuret ^^

Hoppas ni har haft en bra kväll! puss på er!

Inga kommentarer: