torsdag 30 oktober 2014

Några dagar ifrån bloggen!

Hej hej!
Har varit med Ferri under de senaste dagarna vilket har varit jätte kul! Hos henne i måndags spelade vi massa olika kortspel, bordsspel osv hela kvällen! Vi valde att inte kolla på tv utan leva en kväll utan den haha Vi hade så jäkla kul! Sen under tisdagen satt vi och spelade massa guitar hero! I tisdagskväll så åkte vi båda till mig och så sov hon hos mig till igår! När vi var hos mig så kollade på bl.a på breakfast club då ingen av oss hade sett den!

Efter att hon åkte igår så kollade jag på livesändningen aftonbladet hade i från ett hemsökt hus som kissie,samir och anna book var i! Det var så jäkla kul att kolla på! Skrattade jätte mycket och tyckte det var både läskigt och underhållande. Hoppas de gör samma sak igen nästa år fast med tre nya kändisar.

Idag så var mina planer att kolla ikapp på massa serier jag missat nu under de senaste dagarna bl.a the big bang theory, svenska hollywood fruar (ja jag kollar på det..), vill kolla på tillsammans mot cancer som var i måndags men som jag missade, the voice och sen så har jag mina standard serier som jag vill se vilka är supernatural och american horror story.. jupp jupp har en del att kolla på.. kommer ju aldrig få tråkigt.. men nu för bara någon minut sen kom mamma upp och förstörde mina planer för jag måste nu ut och kratta alla löv på tomten.. usch fml. Lika bra att göra det nu så man har det gjort och kan slappa resten av dagen!

Inga kommentarer: