fredag 24 oktober 2014

FREDAAAAG :D

Hej hej! Känner mig ganska så produktiv idag! Har gått runt och städat och tvättat, varit ute med hundarna och nu snart ska jag ut med dem igen sen blir det att städa rummet! Har varit vaken sen tidigt i morse, vet inte exakt, började med att jag vaknade vid 3 inatt för att chivas kom in till mig och ville sova hos mig en stund, och jag som är så lätt väckt vaknade ju när han kom in, sen så bestämde han sig för att lämna mig vid fyra ish.. och då hade jag fortfarande inte lyckats somna om, sen lyckades jag typ halvsova fram till sex då mamma var igång och började väcka mina bröder så då kunde jag inte direkt sova.. lyckades somna om fån typ halv sju till sju men då sen kom albin upp och började tjata på mig om att jag skulle vakna ( han gillar inte att vara själv nere på morgonen ). Men jag sa till honom att jag var ledig och ville sova så då lät han mig vara en stund iaf sen vaknade jag till och insåg att jag var tvungen att se så att de hade gått till skolan, klockan var typ 5 i åtta och albin var på väg men emil sov så fick lite panik men då visade sig att han började vid nio nån gång.. Försökte somna om efter det men det gick inge vidare för jag hade fått en huvudvärk som gjorde det omöjligt att koppla av så jag klev upp och började fixa och greja här hemma! 

Ska försöka ta en tupplur om en stund, behöver få lite mer sömn annars kommer jag somna innan åtta ikväll haha 

Inga kommentarer: