torsdag 23 oktober 2014

Torsdag! Första dagen på höstlovet! :)

Hellu.. idag har jag varit så himla trött, helt sjukt, var ledig och så blev jag väckt runt 7-7:30.. kul osv.  Sen så efter lunch drog jag till daniel för vi skulle till farfar men då hade daniel vart så dum och inte ringt till honom innan för att se om han var hemma så vi gick dit i kylan för att inse att ingen var hemma.. så då var det bara att vända igen! Eftermiddagen spenderade jag hos Daniel. Han flyttar ju till skåne nästa vecka så ville träffa honom lite! :) Han lagade lite mat och jag drack upp hans julmust hehe man kanske inte ska säga att det är okej att ta vad man vill ha.. speciellt inte när jag är på dåligt humör och jätte sötsugen haha
Nu ligger jag och kollar på American Horror Story, ska snart städa lite..
Andreas kommer ju hit imorgon så måste röja upp lite på mitt rum haha det ser förjävligt ut just nu!
Bilden var så mörk så fick använda mig av lite effekter så att det inte bara blev en svart bild med endast små detaljer som syntes haha x)

Inga kommentarer: