torsdag 9 oktober 2014

Trött på mig själv... haha

Godmorgon.. fan vad trött jag är.. Först och främst så är jag sjuk och måt jätte dåligt så egentligen borde jag inte sitta på rn buss påväg till skolan just nu..
för det andra tog jag fel buss :( Jag skulle ta en buss som går 8:02 från mig sen en buss som går 8:35 från busstationen så att jag skulle vara i skolan straxt innam halvtio. (jag börjar tio)  Men av någon konstig anledning var jag helt säker på att jag skulle med en buss från mig vid sju.. så nu sitter jag på bussen, frustrerad för att jag kommer få sitta själv i skolan i två timmar.. kunde ha sovit en timme till men neeeej jag var ju så jävla säker på att det var den här bussen jag skulle med! Är så jäkla borta nu när jag inte mår bra så det är väl förståeligt att jag tänket lite fel men japp... finns inte så mycket att göra åt det nu så jag får helt enkelt bara acceptera att jag är fucking retard..

Kan blogga senare om min dag igår osv! :)

Inga kommentarer: