torsdag 9 oktober 2014

Tröst frukost

Sitter i skolan och äter.. köpte mig chokladmjölk och en yummyfrutti,  som lite tröst för att jag är så dålig haha

Okej ska berätta lite kortfattat om min dag igår. Hade praktik, fick göra en ansiktsbehandling på en som började jobba där imåndags. Hon behövde också öva lite och bli lite varm i kläderna så hon gjorde en helkroppsmassage på mig vilket egentligen inte är bra då jag är sjuk, Massage och träning är jätte dåligt när man mår dåligt för ökar man blodcirkulationen kan man bli sjukare och sprida viruset vidare i kroppen och igår gjorde jag båda, jag fick en helkroppsmassage som kickade igång blodcirkulationen ordentligt, sen på kvällen var jag på dans vilket inte heller var så bra.. haha men det var så jäkla kul så kunde inte avstå från dansen. Hur som praktiken var jätte bra och dansen var jätte kul, där emellan var jag hos ferri och vi satt och snackade i flera timmar, sjukt hur vi alltid kan ha så mycket att prata om haha

Har ont i ryggen idag.. för vi gör en sak på golvet i dansen så när vi tränade hela tiden på det så fick jag sjukt ont i svanskota och övre delen av mina skuldror.. har säkert blåmärken där, känns som det, har även blåmärken på mina ben haha asså japp japp.. xd


Inga kommentarer: