tisdag 25 november 2014

Dunder frukost

Hej!! nu är jag tillbaka! Klarar inte att vara borta från bloggen så länge haha Känner mig fortfarande lite.. konstigt.. typ, är varken glad eller ledsen, känner mig bara sjukt trött på allt! Dels för att jag sover super dåligt men sen även på allt runt om kring mig, speciellt på skolan. Fick tillbaka alla lektioner vi inte har haft igår då andra har vart på praktik i tre veckor, så vi gick från 8:10 till 16:25 igår.. De har bestämt sig för att lägga till en lektion efter idrotten, förut slutade vi 14:30 men inte nu längre.. sen den lektionen vi ska ha nu på måndagar (svenska) Ska egentligen sluta 16:10 men hon tyckte det var bättre att skjuta fram på den så att vi började en kvart senare vilket gör att vi får typ en halvtimmes rast efter att vi kommit tillbaka från idrotten, men vi pratade med henne så vi ska få ha de vanliga tiderna framöver!

Har precis käkat värsta dunderfrukosten haha för mig iaf! Brukar vanligen ta bara en macka med en liten ostbit och en kopp te.. men idag slog jag på stort och tog två skagenmackor, en kopp te samt en jordgubb och banan smoothie! Så känner mig ganska så mätt nu! Hoppas bara det håller i sig.. brukar ju bli hungrig så fort jag kommer till skolan men förhoppningsvis inte idag!

Känns som jag har massa att blogga om så ska ta att skriva ner lite så jag inte glömmer alla mina bra idéer!! Ska även försöka blogga mer idag då jag känner att det är mycket jag vill få ur mig och som jag vill ha sagt haha
 
Snabb morgonselfie, är tvungen att gå så hann inte fixa någon bättre bild x)

Inga kommentarer: