onsdag 26 november 2014

Onsdag 26 November :)

Vart tog tiden vägen igår egentligen?? Tänkte ju ha bloggat typ två gånger till men jag fick ingen tid :o  Var så fokuserad på skolan och sen när jag kom hem var jag så trött och så var jag tvungen att vara lite barnvakt under kvällen så hela dagen gick bort åt andra saker och när jag skulle lägga mig var jag för trött!!

Aja.. Godmorgon, Sitter och käkar frukost just nu och ska snart ta och fixa mig lite för praktiken! :D Ska bli så kul med praktik idag, dock vet jag inte vad jag ska få göra men så skönt att få slippa skolan bara!

Blev typ ''intervjuvad'' till Sveriges Radio igår med Natalia haha Hon som ställde lite frågor pratade om alkohol och om hur 17-19 åriga tjejer är mer beroende av alkohol än killar och sen senare i livet så ändras det och då är killar mer beroende och då var frågorna lite om hur vi kände över de siffrorna och lite sånt samt om vi själva hade kompisar som drack osv..
Det var fett pin.. man hann ju inte tänka så sa ju det första som kom upp i skallen på mig och nu i efterhand har jag ingen aning om vad jag faktiskt sa haha och jag får känslan av att jag lät jätte dum.. men men vad ska jag göra nu liksom??


Inga kommentarer: