måndag 10 november 2014

EMA

EMA var amazing precis som jag trodde och nicki minaj var faktiskt en väldigt bra host samtidigt gud så snygg hon var i alla olika klänningar hon bar under kvällens gång!

Bäst på EMA igår
* Ed sheeran var absolut ett av de bästa framträdande som var igår! Han sjöngs riktigt fint och han hade underbara dansare i bakgrunden som gjorde musiken mer levande!
* Ariana som öppnings nummer var riktigt bra! Hon fick igång publiken ordentligt och hur söt var hon inte ??? Gud hon sjöng som en ängel och såg skit bra ut!
* Ariana vann priser! Hennes tacktal var så söta så det var ju bara tvunget att vara på bäst listan! :')
* Justin vann pris för ''best male'' femte året i rad! Sjukt! Hans tack video var så söt haha samt han såg riktigt lycklig ut vilket var kul att se då man vet hur han har haft den senaste tiden! :)
* Nickis mashup på låtar var även sjukt underbar vi fick höra den gamla ''super bass'' som jag älskar sen fick vi höra en ny låt som inte kommit ut än och den var riktigt bra faktiskt och sist så blev det en ''ren''version av '' anaconda''
* Kiesza hade ett väldigt engerifyllt och skit bra framträdande! Hennes röst var på topp trots att hon dansade och sprang runt! Hon sjöng riktigt grymt faktiskt!

Sämst på EMA igår:
* David hasselhoff skulle dela ut ett pris och han skapade bara en grymt awkward stämning och han försökte så hårt för att vara rolig men det var han verkligen inte så nej han får en tumme ner av mig!
*Charli XCX uppträdde och hon var inte så himla bra för att vara ärlig! Hon sa efteråt att hon var väldigt nervös och det märktes såå tydligt. Märktes lite väl mycket! Tyckte hon sjön lite falskt här och där..
* Redfoo hade på sig kilt vilket jag inte uppskattade så mycket.. hade hasselhoff också för den delen! Sure de var i Skottland men det var verkligen inte fint så nae ingen tumme upp där inte.
* Ozzy osbourn var där och uppträdde men det kändes inte så nytt och fräscht samt han är väldigt skrämmande och lite creepy för att vara ärlig! Han var ju mer känd förr i tiden så jag lovar att många i min ålder inte uppskattade att han var där igår..

Det är lite vad jag tyckte var bäst och sämst! Självklart finns det massvis av saker som också var bra och dåligt men kan ju inte ta med hela showen i ett inlägg haha Tyckte iaf att det var väldigt underhållande och jag längtar tills nästa års EMA och så längtar jag till AMA som är om ett tag! Det jag vet om AMA så länge är att Selena Gomez ska dit och uppträda med sin nya singel för första gången vilket jag ser verkligen fram emot då jag älskar hennes nya singel!




Inga kommentarer: