måndag 10 november 2014

If I had a single flower for every time I think of you, I could walk forever in my garden. ~ Claudia Adrienne Grandi

Hej på er! Idag är det måndag och det var ju tänk att jag skulle till skolan men fick lite förhinder..
Mitt i in sminkning imorse blev jag asyr och började må så himla illa.. Trodde seriöst i en halvtimme att jag skulle spy när som helst:/
Försökte dricka vatten för att se om det blev bättre men det blev det inte.. Så nu ligger jag här till sängs och ska bli bättre tills imorgon!!

För att göra min morgon lite bättre så kollar jag på morgondagens avsnitt av inte ok! En väldigt rolig serie faktiskt! Trodde den skulle suga men den är faktiskt väldigt rolig och man lär sig faktiskt saker! x)

Tänkte skriva ett inlägg ang. EMA senare! Lite vad jag tyckte var bäst och sämst osv! :)

Inga kommentarer: