fredag 7 november 2014

IDOL

Godkväll mina kära! Sitter i tvn med två små hundar i mitt knä som är oerhört keliga nu när mamma och tomas är borta! Ikväll är det jag som bestämmer! Har lagat mat och varit duktig mihi nu så är det idol med storbands tema vilket är väldigt underhållande.
Om ca en halvtimme kommer mamma hem och förhoppningsvis har hon svängt förbi affären för att köpa lite snacks och godis! Har helt tomt på det i skåpen just nu vilket inte är så trevligt då jag vill tillfredsställa mitt socker behov! Men som tur är har vi dricka så det är ju någonting hehe

Inte lätt att skriva ett snabbt litet inlägg när man har en hund som ligger med tassen på musplattan och rör runt en massa haha får flytta på den hela tiden för han trycker och markerar massa text och förstör för mig hela tiden haha x)

Nä nu ska jag ta och fokusera mer på tvn och vänta på att den underbara Ed Sheeran ska komma och sjunga med sin vackra stämma ;3

Bjuder på en gammal selfie då jag inte absolut inte vill ta en idag hehe Osminkad och ah ne usch ser förjävlig ut


Inga kommentarer: