torsdag 6 november 2014

Snö :(

Hej alla!! Nu tar jag helg! Har endast en lektion imorgon på en timme så pratade med min lärare och fick ledigt så jag slipper åka in till örebro! Wohooo får sova!!!

Idag så hade vi kroppsbehandling med skrubb och alginpackning ( som luktade fiskmat..) vilket var väldigt kul!Jag fick en behandling på förmiddagen och på eftermiddagen gjorde jag en behandling på en lärare från skolan och hon vart jätte nöjd så det kändes som jag iaf lyckades lite! :)

Igår efter praktiken var jag och ferri på stan som sagt och jag köpte allt det jag hade planerat vilket var skönt! Älskar läppstiftet jag köpte! Är så glad att jag vågade köpa det! Kommer säkert använda det massor nu under vintern!  På tal om vinter.. det snöade idag.. hmm.. inte kul.. Snö är fint att titta på men för jävla jobbigt att vara ute i speciellt när det snöar mycket och blåser samtidigt för då ser man inte ett piss haha x)

UBU ( Urban Beauty United ) Famous five brush kit Från Lindex Med bl.a puderborste, foundationborste, concealerborste, ögonskuggsborste och en vinklad pensel för ögonbryn/eyeliner!
Mörkrött läppstift från H&M i färgen ''Down town''
Concealer trio från kicks
Compact powder i färgen ''Deep beige'' från H&M

Pudret är lite bara lite för mörkt men det var deras sista puder! Hade inte ett enda kvar så jag tog det för jag var verkligen i behov av ett! Så det jag måste tänka på nu är att inte använda för mycket för då kommer jag se helt störd ut! :) Vill ju inte vara mörkare i ansiktet än på halsen samt vill inte riskera att få fläckar.. nej usch vad fult! Tycker så synd om de som inte kan sminka sig som går med super brunt ansikte och spökvit hals hahah ser ganska roligt ut x)

Inga kommentarer: