fredag 21 november 2014

Ledsen

Har inte bloggat så mycket idag.. sry..
Orkar inte blogga mycket nu heller för jag känner mig väldigt nedstämd! Tror det beror på att jag är så himla trött både i kropp och själ.. har ingen ork för något just nu! Orkar inte ens tänka..
Skulle gå och lägga mig och brister ut i storgråt.. jag har verkligen ingen aning om varför.. lite skumt.. Vet inte riktigt vad man gör i situationer då man inte vet varför man mår som man mår..
Men min teori på det hela är att jag har haft så mycket kring mig och i min skalle de senaste dagarna att nu när jag verkligen slappnade av så slog det tillbaka.. typ..
Jag känner mig tom på nått sätt men samtidigt har jag så mycket känslor.. går inte att beskriva :/

Ska försöka somna på nytt igen!! Får hoppas att det går den här gången!!
Skulle vilja prata med andreas för att bli lugnare och på bättre humör men tyvärr så är han ute med några kompisar idag så kan inte snacka med honom och tänker inte direkt förstöra hans kväll med att skriva till han att jag mår som jag mår och allt.. så ah.. nä får ta det med honom imorgon istället!

Natt på er!

Inga kommentarer: