söndag 2 november 2014

Min helg!

Vart tar tiden vägen? Kändes som om det vore igår jag fick höstlov och nu imorgon ska man orka sig upp till skolan.. hmm..
ehm.. Hej!  Min vecka har faktiskt för en gångs skull varit lite upptagen vilket var skönt! Att äntligen få göra något på ett lov haha början av veckan var jag hos ferri som ni vet sen i onsdags sov daniel här för i torsdags lämnade han oss för att flytta ner till skåne :/ Han har först och främst hittat en tjej som bor i skåne så nu bor de tillsammans i en lägenhet och sen har han även fått jobb och grejer så jag är glad för hans skulle!Lite ledsamt att man knappt kommer se honom men ändå väldigt glad att det går bra för honom!

Nu i helgen så gjorde jag min allra första pumpa någonsin! Blev faktisk ganska så stolt över mig själv :') Sen så kom Andreas hit på kvällen i fredags! Vi har kollat väldigt mycket på film och serier under helgen bl.a Familjetrippen, skönheten och odjuret, let's be cops, the vampire diaries, big bang theory, the simpsons, idol.. ah så ni hör ju själva det här har varit en riktig slappar helg! Men trots allt slappande så drog vi oss iväg i går för att tända några ljus på mats grav, sivs grav och min farmors grav!
Att vandra i mörkret på en kyrkogård på alla helgona var så himla mysigt! Alla ljus som var överallt var bara så grymt fint! Att se så många som tar tid av sin helg till att skänka en tanke till de döda släktingarna, vännerna.. gör mig varm i hjärtat. Att se så många bry sig gör mig glad! Själv blev jag väldigt fylld med värme när jag fick tända ett ljus på min farmors grav eftersom jag först och främst aldrig kunnat hitta till den själv vilket har lett till att jag aldrig har kunna gå till den. Så att hitta den och att gå till den med Andreas var jätte mysigt.

Nu har Andreas åkt igen och jag kommer inte få se honom på 2-3 veckor :( that sucks..
Och så är det skola imorgon.. wie.. det ända positiva är att vi har ingen historia vilket är våran första lektion så istället för att börja 8:10 börjar jag 10:30 :3

Gosh vilket långt inlägg haha kände för att skriva av mig lite..

Inga kommentarer: