tisdag 4 november 2014

Tisdag!

Helluuu
Sov typ ingenting inatt då jag hade så jäkla svårt för att somna.. försökte med allt.. låg och kollade på film för jag trodde jag skulle somna lättare då men nä.. gick och la mig vid halv nio typ och somnade inte förens vid halv tolv och sen vaknade jag igen flera gånger under natten så var helt död imorse när jag skulle upp :/

Sara är sjuk idag så vi har inte kunnat ha någon massage vilket har lett till att vi har haft teoretisk (medicin) från 8:30 till 12:40 med en kvarts rast emellan.. så är sjukt trött nu! Som tur är har vi inte någon engelska idag så jag får åka hem direkt efter den här lektionen!! WIE :D
Så skönt att stylisterna är på praktik för då ställs massa lektioner in :3 bla. engelska, sam/historia och svenska! De värsta lektionerna slipper jag i tre veckor! Hur gött???

Så ska snart springa till bussen sen när jag kommer hem ska jag sova för min hjärna är död..
kanske bloggar mer senare :)
random bild från weheartit :)

Inga kommentarer: