onsdag 5 november 2014

Praktik - Shopping - Dans!

Godmorgon fina människor där ute! :)
Sitter just nu och bara väntar på att tiden ska gå så jag får åka till praktiken! Åh är så taggad, tycker det verkligen är så himla kul att mitt i veckan få vara på praktik och slippa åka buss! Efter praktiken idag har jag planer på att gå till stan med Ferri! Vi båda behöver fylla på sminkförådet lite hehe :$ Men men det behövs ju det med så jag har tänk att köpa bara lite basic, så som concealer, lite borstar, puder samt något fint höst läppstift! Funderar på att gå med något mörkade mer höstligt/vintrigt!
Har ni sett Zoe sugg aka zoella eller tanya burr? De är så himla fina och de har inspirerat mig till att själv våga bära mörkare läppstift nu den här tiden på året!

Idag kör jag på simpla kläder då jag också ska ha de till dansen ikväll men tänkte liva upp mig själv lite med lite rött läppstift! Var ett tag sen sist jag använde det och det känns så bra att variera sig lite och inte se lika ut varje dag!

Var helt påklädd och påväg ut till bussen vid tio i nio men kom på mig ganska snabbt att jag skulle ta 9:25 bussen så ja g fick gå in igen i värmen och vänta.. därav så bloggar jag nu! Kände att jag hade tid till det! :)


Inga kommentarer: