måndag 17 november 2014

Utvecklingssamtal idag :)

Hej underbara människor! Sorry för att jag inte bloggat på ett tag! Hade tänk blogga ett flertal gånger de senaste dagarna men blev inte så haha
Min helg har sett ut så här

Fredag: Redovisning i Medicin som gick hyfsat bra. Låg med lite feber och grym huvudvärk när jag kom hem, sen på kvällen blev det idol och pizza mys och lite senare så kom Andreas hit! :)

Lördag: Bestod av bara massa slappande! Jag och Andreas gjorde typ ingenting haha vi låg och kolla film och serier typ hela dagen

Söndag: Var vi på lilla Tindras dop ( min mosters bebis :') ) Sen efter det så blev det massa fika och när vi kom hem blev det en liten promenad och så kollade vi på the fault in our stars!! Fick han äntligen att kolla på den!!! :D Åh den är ju så bra men så sorglig :( '

Nu så sitter jag och kollar på Zoe suggs nya ytvideo  och så äter jag frysta vindruvor! Hoppas det är ok andreas att jag äter upp dina vindruvor :* Ska snart gå till bussen.. ughhh vill inte åka buss haha
Slutar 14:30 idag men har utvecklingssamtal 17:00 så måste sitta och vänta skolan tills min mamma kommer.. hatar att vänta men ah får väl plugga och kolla serier så ska det nog gå bra!
De trodde de skulle få smaka av min frukost jag åt imorse hehe kände mig lite elak som satt och åt mackorna framför dem haha

Inga kommentarer: