tisdag 18 november 2014

Tisdag :)

Hellu allesammans! Ligger nyduschad i sängen och väntar på att Andréas ska ringa mig på skypeee :) 
Har haft både bra och dålig dag idag! Det bra var att jag hade endast två lektioner avr av en av de lektionerna var en 2h lektion med massage!! Var sååå välbehövligt och det var så skönt! Är inte klara med massagen på långa vägar dock men det vi har hunnit göra är underbart haha 
Det dåliga med idag är att jag har haft så sjukt ont i ryggen + nacken hela dagen.. fått cp på det.. sen har jag även haft huvudvärk och jag vet inte varför men har sovit grymt dåligt ed senaste nätterna så har varit ganska så trött också.. 

När jag kom hem blev det att städa lite men sen efter det har jag varit så trött så har bara legat och latat mig som vanligt! Det tar verkligen på krafterna att gå upp tidigt, fokusera på skolan och stressa över allt haha märker verkligen att de dagar jag stressar som mest är de dagar jag är som tröttast och det är då jag kan gå och lägga mig vid sju på kvällen för jag har verkligen inga krafter kvar då.. 

Hade inte tänkt att det här inlägget skulle bli så långt haha så avslutar det nu med att säga Godnatt! Ha en fortsatt trevligt kväll! :) 

Inga kommentarer: